pátek 21. listopadu 2014

BeautyArtShop.cz

Krásný den dámy,

Na základě spolupráce mi přišel balíček z e-shopu www.beautyartshop.cz a v něm bylo pár zajímavých věciček, které jsem si vybrala k recenzi :)

V jejich e-shopu můžete najít mnoho krásných ozdůbek na nehty od ozdobných pásků až po kamínky :)




Kromě věciček na nehty tam můžete najít i barvy na tělo, štětce a tetování na rty :)

Můj balíček obsahoval zlaté nalepovací nehty, zlaté pyramidky, oranžové pyramidky, vločky a lepidlo :)
Postupně sem budu přidávat nové obrázky, podle toho, kterou ozdůbku použiji :)


 99,-


Zlaté pyramidky
 9,-





(Zlatý lak Sally Hansen Golden-I, Korálový lak Rimmel 415 instyle coral)
Efekt se mi moc líbí a myslím si, že s černým lakem to bude taky super :)


Oranžové pyramidky
 11,-

(Černá lak Rimmel 800 black out)
Další super efekt :)





 10,-

39,-
Bohužel bylo úplně vyschlé, takže jsem musela používat jiné :(


2 komentáře:

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)