neděle 3. srpna 2014

Náušnice Troli

Krásnou neděli všem :)

Dnes jsem tu s takovou mini recenzí na náušničky, které mi přišly společně s řasenkou od Rimmel z www.modnidoplnky.cz k zrecenzování.
Můžete si vybrat z mnoha krásných barev a je k nim o náhrdelník, mrkněte zde: www.sperky.cz.

Já si vybrala ty ve fialové verzi Amethyst, koukala jsem, že na e-shopu je tato verze už vyprodaná :)
Cena 120,-
Délka 2cm, šířka 1.5 cm
Váha 2g
Materiál obecný kov a umělá hmota.

Náušničky jsou jemné a lehké. Jsou vhodné pro denní nošení, já v náušnicích nespím, takže nevím jestli by to vydržely :) Přemýšlím, že si dokoupím i náhrdelník...uvidíme :)


Pokud se vám náušničky líbí, mrkněte ještě sem: http://www.modnidoplnky.cz/troli/






Líbí se vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)