neděle 24. srpna 2014

>>> Nákupy

Krásnou neděli :)

Jsem tu s článkem, který se týká dalších věciček, které jsem nakoupila a zase v Jihlavě v City parku :) 

Koupila jsem si tuhle krásnou sukýnku, ze které jsem byla na první pohled unesená a k ní toto krásné puntíkované tílko :) Cena obou věcí dohromady byla kolem 325,- takže super :) Nejsem si úplně jistá, jestli jsem to koupila v New Yorkeru neco C&A :D






Botky jsou z ebay, ale bohužel jsem chtěla velikost 40 a přišla mi velikost 39, takže mi jsou malé, 
kdyby někdo měl zájem, prodám je. Stály 150,- prodám za 120,- + pošta, takže klidně napište na mail 
nebo do komentářů :)


Dále jsem si
Camaieu koupila 3 prstýnky, jedna sada obsahovala 2 :) Stály po 30,- 



Vzhledem k počasí jsem tento outfit ještě neprovětrala, doufám, že se sluníčko ještě do konce srpna 

ukáže :)


Líbí se Vám něco z mého nákupu?
:)

7 komentářů:

  1. Ty botky jsou překrásný, škoda, že přišla špatná velikost.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, na noze vypadají tak hezky, co se dá dělat. Vracet se mi nechtějí, takže třeba udělají radost někomu jinému :)

      Vymazat
  2. Sukýnka a tílko jsou úžasné!!

    OdpovědětVymazat
  3. Amisu je značka nnew Yorkeru, takže v New Yorkeru :-P ... Moc se mi líbí tílko a střih sukně, dohromady se mi to maličko bije.. :)) Hezkou neděli, skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si nejdříve taky říkala, že je to dohromady divný, ale nějak se mi to začalo líbit :)

      Vymazat
  4. Super nákupy :) Tie prstienky sú fakt krásne :)

    http://werushberry.blogspot.sk/ GIVEAWAY!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)