pondělí 4. srpna 2014

Mazání od hlavy k patě

Krásnou neděli všem :)

Dnes jsem tu s článkem, který se týká pleťových a tělových krémů, mlék a másel a krémů na ruce a nohy :)
Je to takové široké téma, chtěla jsem Vám ukázat, co používám já a jak jsem s tím spokojena, popřípadě s čím nejsem spokojena, jak často se mažu a kdy se mažu a ještě nějaké obecné informace o všech produktech (množství, cena, kde to seženete) :)

Tohle všechno teď prochází mýma rukama, nepoužívám to všechno každý den...samozřejmě :D, střídám to, podle toho, na co mám zrovna chuť :)




 Začnu asi s produkty na tělo, mám dvě tělová másla a dvě tělová mléka. Těžko říct, které mám nejradši, protože všechny moc krásně voní. Co se týče hydratace, tak másla jsou samozřejmě více hydratační a já mám spíše normální pokožku, takže je používám, když mám ten pocit suché pokožky a více je používám v létě než v zimě, protože se mi někdy dělají na nohách nebo rukách šupinky. V zimě s tím problémy nemám :)
Já tyto produkty používám vždy večer po sprše nebo koupeli a někdy i ráno, ale to méně často.

Fennel Body Butter Divoká orchidej
Množství 200g
Cena 89,-
Toto máslo mám z Ladyboxu, ale můžete ho sehnat například zde: www.dekorativka.cz
Jednoznačně je skvělé, hydratace je super a vůni cítím ještě dlouho po namazání. Vstřebává se celkem rychle na to, že je to máslo a pokožka je po něm krásně jemná. Taky se mi moc líbí jeho obal a to, že máte na výběr z mnoha dalších vůní, např. Kokos, Hroznové víno, Avokádo a oliva, Okurka a meloun, Třešňový květ...a ještě ty sladší jako Čokoládové cookies nebo Kokosový krémový dort :)

Cien Body butter čokoláda
Množství 400ml
Cena cca 100,-
Seženete ho v Lídlu.
Toto máslo je ještě o něco hutnější než to předchozí a má větší hydrataci, myslím, že by bylo skvělé pro suchou pokožku. Já ho používám, když mám suchá místa na těle a do rána není po šupinkách ani památka :)
Nevím jak dlouho budu toto množství spotřebovávat, 400ml je opravdu hodně :D
Vůně je krásná čokoládová, vstřebává se déle, protože je opravdu velice hutné, ale ta hydratace je fakt skvělá. Hrozně se mi líbí jeho balení a to otvírání, dózička je opravdu bytelná :)
Celkem jsou tři vůně Čokoláda, Kokos a Mango.

Dove purely pampering tělové mléko pistácie a magnólie
Množství 250ml
Cena cca 126,90
Seženete ho v drogeriích Rossmann nebo Dm.
Vůně je neodolatelná asi ze všech 4 produktů nejlepší a vydrží po celý den, když natřete večer tak až do rána. Vstřebává se opravdu rychle a nevytváří takový ten mastný film. Pokožka je krásně jemná a skvěle hydratovaná. Řekla bych, že je spíše pro normální pokožku, určitě ne pro extrémně suchou.

Garnier body Oil beauty tělové mléko
Množství 250ml
Cena 159,-
Já ho měla v Dm boxu, ale určitě je kromě Dm i v Rossmannu.
Vůně je taková jemná, nic silného, mě voní hezky, ale jelikož není tak výrazná, tak ji tak dlouho necítíte. Jelikož obsahuje 4 oleje, tak po natření cítíte trochu mastný film, ale není to nic příšerného a za chvíli je to pryč. Hydratace je dobrá, opět bych řekla spíše pro normální pokožku než suchou :)



Další jsou krémy na ruce, používám tyto dva, ale občas sáhnu i po nějakém tělovém mléku :)

Cien SOS hand concentrate
Množství 75ml
Cena 29,-
Seženete ho v Lídlu.
Tento krém používám v největší krizi, když mám opravdu suché popraskané ruce. Je to taková hutná vazelína a jde opravdu těžce vytlačit z tuby. Vůně je veškerá žádná, prostě vazelína :D.  Ale je to opravdu taková ta první pomoc na rozpraskané ruce, hydratace je skvělá, docela blbě se díky té husté konzistenci roztírá a déle se vstřebává. Je dobré ho aplikovat na noc a vzít si takové ty bavlněné rukavice :)

Oriflame 2v1 krém na ruce a nehty s mandlovým olejem
Množství 100ml
Cena byla kolem 30,-, ale byl ve velké slevě a nevím kolik stojí normálně.
Seženete ho zde: www.oriflame.cz.
Tenhle krém používám každé ráno a večer, někdy i přes den. Vůně je jemná, příjemná. Hydratuje dobře a od té doby, co ho používám mám méně záděr. Vstřebává se celkem rychle, trochu lepí, ale to za chvíli přestane :)



Teď jsme u krému, který používám na nohy :)

Ryor uvolňující mátový gel
Množství 50ml
Cena plného balení 200ml je 260,-
Mám ho Ladyboxu, ale určitě ho seženete v nějaké drogerii.
Tento gel má opravdu silnou peprmintovou vůni. Používám ho, když mě bolí nohy, ale častěji ho používám třeba po štípnutí hmyzem nebo popálení kopřivou...na tohle to opravdu pomáhá, vstřebává se dobře :)



A poslední tu mám pleťové krémy :)

Mary Kay botanical effects  pleťový krém pro suchou a normální pleť
Množství 88ml
Cena 640,-
Koupíte ho u své Mary Kay poradkyně, více info zde: www.marykay.cz
S tímto krémem jsem nezkutečně spokojena. Jeho cena je sice vyšší, ale potřebujete opravdu malé množství, takže vám to balení opravdu dlouho vydrží, já už ho mám 5. měsíc a stále tam mám tak třetinu :) Hydratace je super, dříve se mi dělaly suché šupinky na nose a nemohla jsem se jich zbavit, teď už jsou pryč :)
Vstřebává se perfektně a netvoří mastný film. Používám ho vždy ráno a večer po vyčištění pleti, je vhodný i pod make-up, protože nedělá cucky.

Dermacol Acne clear tělová emulze
Množství 150ml
Cena 129,-
Seženete ho zde: www.dermacol.cz.
Tento krém (emulzi) používám, když se mi zhorší pleť, ano je to tělová emulze, ale já ji používám na obličej :D. Na akné mi opravdu pomáhá, většinou se mi zhorší brada a čelo, tak to namažu tam a zbytek (tváře a nos) mažu normálně Mary Kay :) Vstřebává se rychle.

Mixa 24 h vyživující krém proti vysušování pleti 10% koncentrace
Množství 50ml
Cena 156,-
Seženete ho v Albertu nebo v drogériích.
Popravdě mi tento krém moc nesedl, hrozně mi ucpával póry, i když hydratace byla skvělá a šupinky se mi na nose nedělaly. Bohužel jsem ho odložila a dlouho jsem ho nepoužila.



A co vy, mažete se pravidelně?
Máte některé z těchto krémů nebo másel?
:)





5 komentářů:

  1. Mažu se každý večer po sprše, ale vždy používám jen jedno mazadlo a pak teprve po odpotřebování beru další :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen když dělám recenzi, tak se snažím používat jen jedno delší dobu a tyhle už mám každý aspoň 3 týdny vyzkoušený samostatně, pak to mažu jak mi to vyhovuje, dokud není další recenze :D

      Vymazat
  2. Od Cienu jsem měla ten krém na ruce i tělo a jsem moc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám spousty mazadel abych nebyla suchá jak šupina.:D
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám ten hutný krém na ruky z Lidlu tiež a naozaj ako hovoríš, posledná záchrana, je hustný, mastný, dlho sa vstrebáva, ale ruky sú po ňom krásne jemné, najmä ráno :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)