úterý 5. srpna 2014

Letní lakování II.

Krásné dopoledne milé dámy :)

Jsem tu s dalším letním lakováním. Před pár dny mi přišel balíček od kosmetiky MOJE, u které jsem si mimo jiného objednala i dva laky. Tu jejich novinku s MAT efektem a pak ještě jeden  z  řady Orchidea :)

Ten s MAT efektem je v odstínu 3 a Orchidea je odstín 13.
Cena obou je 39,90 (v akci)

Já nevím proč, ale ten MAT efekt mi přišel takový divný, tak jsem to přetřela těmi třpytkami a to se mi líbí mnohem víc :)






 Jak se Vám líbí tato kombinace?
Máte raději laky s matných efektem nebo jste spíše na lesklé tak jako já?
:)



9 komentářů:

  1. Ja mám určite radšej laky s leskom, tie matné majú tiež svoje čaro, ale lesk a trblietky sú naj :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá skvele! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká kombinace:) I já mám radši lesklé nehty, ale občas přeci jen dostanu chuť a změnu a sáhnu po matném topcoatu. Zrovna včera jsem psala o jedněch matných nehtech:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná kombinace :) podobné jsem měla minulý týden

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá dobře, ale já mám radši ty matné.
    Jinak dávám follow, a budu ráda, kdyby ses podívala na můj blog a pokud by se ti líbil, tak mi dala odběr. :)

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat
  6. Thanks for sharing your thoughts about cheap hosting
    uk. Regards

    Also visit my homepage cheap uk web hosts

    OdpovědětVymazat
  7. mne ako kedy, niekedy sa mi viac páči matný, dostane to iný rozmer a niekedy mám náladu na krásne lesklý:)

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu nádhera, hlavně ten spodní lak (moje oblíbená letní barvička). :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)