pátek 1. srpna 2014

Kosmetický TAG

Krásný pátek všem :)

Dnes jsem tu zase z kecacím článkem, je to Kosmetický TAG, který má 15 otázek, tak doufám, že si počtete a že se o mě dozvíte něco nového :)


Doufám, že se nám počasí konečně umoudří a vysvitne taky sluníčkooo :)






Tak jdeme na to!

 1. Kolikrát denně si čistíš pleť?

Pravidelně 2x denně, ráno a večer. Vím, že kdybych zapomněla, znamená to velký průšvih a moje pleť by si to se mnou určitě vyřídila :D

2. Jaký máš typ pleti?

Noo...těžko říct, moje pleť si se mnou dělá co chce, dříve jsem měla smíšenou pleť a teď zase spíše suchou :)

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?

Používám odličovač očí od Mary Kay, ten je naprosto skvělý pak micelárku od Dermacolu a čistící krém od Mary Kay :)

4. Používáš peeling?

No asi bych měla, ale bohužel ho moc často nepoužívám :D

5. Jaký pleťový krém používáš?

Opět od Mary Kay z řady Botanical Effects a opravdu krásně hydratuje a i když je dražší, tak ale dlouho vydrží :)

6. Máš pihy?

Ano, mám a mám je ráda.

7. Používáš oční krém?

Další můj problém, ne nepoužívám :D

8. Jaký make-up momentálně používáš?

Už dlouhou dobu se držím meke-upů od Dermacolu, teď mám ten Imperial s výtažky z orchideí a před tím jsem měla ten s kaviárem :)


9. Jaký máš barevný tón pleti?

Já nějak nevím, asi bych na to potřebovala nějakého odborníka, aby mi to řekl :D Asi takhle, nemůžu na sebe dát make-up, který je do žluta, ale zase to, co je moc růžové mi taky nesedí, takže něco mezi tím :D

10. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?

Pokud jsou přirozenějšího rázu, tak se mi to líbí. Já je na sobě měla jen jednou, ale určitě je ještě chci zkusit :)

11. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé 3 měsíce?

Vím to, ale nedělám to, některé už mám skoro rok :D

12. Jakou značku řasenky momentálně používáš?

Jak kdy, teď používám dost často řasenku od kosmetiky MOJE GIGA


13. Používáš podkladovou bázi pod make-up?

Používala jsem ji hodně dlouho, teď jsem nějak přestala :) 

14. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?

Ano tu používám...Artdeco a je super :)



15. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv make-upu?

Noo to si opravdu nemyslím, dobře když mám takové to období, kdy nemám tolik pupínků tak se to možná dá snést, ale jinak nevim nevim :D


Tak a to je vše, budu ráda, když tento TAG taky napíšete a dáte mi odkaz do komentářů ať si taky počtu :)

A jak jste na tom vy? 
:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)