středa 23. července 2014

Odjezd z tábora aneb návrat do reality

Ahojky :)

Tak už je to týden a pár dní, co jsem přijela z tábora a pořád se doma nemůžu nějak z aklimatizovat :D Hrozně mi chybí jak ty bezva lidičky tak i vše ostatní...a hlavně ty skvělé snídaně formou švédských stolů....mmmmm :)
Na tento tábor jsem jela už třetím rokem, letos bylo téma James Bond, celkem jsme měli 41 dětí rozdělených do 3 oddílů, letos tábor již čtvrtým rokem sídlil v RS Meziříčko mezi Velkým Meziříčím a Jihlavou :)
My jako vedoucí jsme odjížděli na tábor už 28. června, abychom to tam stihli vše připravit a dovézt a dětičky přijeli autobusem 29. června kolem 13. hodiny.
Samozřejmě jsme měli celotáborovou hru, která měla celkem 10 etapovek jako zápis agenta, výcvik agenta, zdravověda, transport zraněného agenta a další :)






Bohužel nám letos moc nepřálo počasí, v loni a před loni jsme měli celých 14 dní opravdu krásně, letos byly krásné tak 4 dny ze 14, jinak zamračeno nebo déšť :/



Také jsme vyrazili na Pernštejn, kde se točilo třeba Sedmero krkavců nebo Jak se budí princezny :)







Také jsme měli opékání buřtů, noční bojovou hru, 2 diskotéky a jeden karneval, měly být i kotlíkové guláše, ale bohužel nevyšlo počasí :)







A tohle mi udělalo největší radost, měla jsem 30.6. narozeniny a tohle mi nechala udělat moje táborová zlatíčka :)


Domu se jelo 12.7. po snídani a vůbec se mi nechtělo, jediné na co jsem se těšila je vana a moje postýlka a .....Dastýnek :)

Na příští rok bychom chtěli mít 50 dětí i více, takže pokud máte děti  nebo sourozence od 5 do 15 let (konec základní školy) a chtěli byste si od nich příští rok o prázdninách odpočinout (:D) a samozřejmě pokud je baví tábory, výlety a hry, neváhejte a napište komentář nebo mail, obratem Vám mohu zaslat přihlášku a další podrobnější informace o táboře :)
Jinak se můžete podívat na více fotek zde na našem facebooku :) KLIK!!!
A kontakty na nás naleznete také na našich webových stránkách, které ještě ale nejsou zcela "zrenovované" http://www.os-zabavicka.cz/index.html :)



Budu se těšit na Vaše dětičky ;)











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)