sobota 3. května 2014

Kosmetický WISHLIST

Ahojky :)

Tak jsem dnes trošku pokukovala po internetu a zjistila jsem, že mi chybí plno "životně" důležitých věcí :D
Celková cena je asi 2500 Kč, takže to vypadá, že budu muset asi vykrást banku, každopádně jsou to moc pěkné věcičky :)

Prvně bych začala tímto Bronzerem, který mě naprosto ohromil, totéž ale platí i s jeho cenou :D

PHYSICIANS FORMULA - BRONZE BOOSTER - BB BRONZER LIGHT/MEDIUM

Cena 549,-



Další Bronzer, který se mi taky moc líbí, má už i cenu příznivou :)

FAMOUS - BAKED BRONZER - HAWAII

Cena 169,-


Jako další tu mám krásnou srdíčkovou tvářenku :)

PHYSICIANS FORMULA - HAPPY BOOSTER TVÁŘENKA - NATURAL


Cena 449,-

Pudr :)

FAMOUS - MATUJÍCÍ PUDR - SATURDAY NIGHT


Cena 159,-


BB krém :)

SKIN79 - SUPER PLUS TRIPLE FUNCION BB KRÉM

Cena 495,-

Make-up :)

REVLON AGE DEFYING MAKE UP - 01 FRESH IVORY

Cena 379,-


Paletka očních stínů :)
SLEEK - Jakoukoliv
Cana 260-290,-


A něco na pusu :)

NIVEA - MÁSLO NA RTY

Cena 129,-


A po čem touží vaše srdce???
:)


11 komentářů:

  1. Pěkné :) oproti mě jsi nehorázně skromná.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám své přání tady http://anyworld0036.blogspot.cz/2014/05/my-wishlist.html Taky bych chtěla vyzkoušet to máslo na rty!:)

    OdpovědětVymazat
  3. me zaujalo to maslo na rty po tom se podivam :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední dvě bych taky brala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Bronzer od Famous mám a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to ti závidím, já na něj všude slyším chválu a navíc to balení je krásný :)

      Vymazat
    2. Akorát ho mám v odstínu Tahiti ale jsem opravdu spokojená ♥

      Vymazat
  6. uzasny wishlist brala by som uplne vsetko!
    Pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)