neděle 9. března 2014

Tag: 100 otázek, na které si nikdo neptá

Ahojky :)
Dnes mám pro Vás Tag, na který jsem narazila hlavně u youtuberek, ale i na mnoha blogách a řekla jsem si, že je to super šance, jak se o mě můžete dozvědět více. Takže pokud o mě chcete vědět více tak čtěte dál, pokud ne tak běžte jinam :D

  1. Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi? Rozhodně se zavřenými, protože mě všechno vzbudí, takže bych se asi nevyspala.
  2. Bereš si domů šampóny a kondicionéry z hotelu? Já jsem spala v hotelu tak jednou a to jsem si vzala takový to mejdýlko :D
  3. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? Ne, nemám v pokoji ani jedno, mám jen takové ty provázkové záclony :)
  4. Ukradla jsi někdy dopravní značku? Co?? Ne :D
  5. Používáš post-it nálepky? Na střední jsem na ně psala taháky, teď už je moc nepoužívám :D
  6. Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila? Nevystřihuji.
  7. Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel? Ani jedno, nevím co je milejší :D
  8. Máš pihy? Mám, hodně, jednou jsem spočítala, že na jedné ruce mám asi 40 pih :D
  9. Usmíváš se vždycky na fotkách? Když vím, že mě někdo fotí tak se usmívám :D
  10. Co tě nejvíc u lidí rozčiluje? To, že každý myslí sám na sebe a nikdo nikomu nezištně nepomůže!!
  11. Počítáš někdy kroky při chůzi? Ne.
  12. Už jsi někdy stanovala? Ano, když jsem byla malá tak jsme jezdili stanovat každý rok :)
  13. Kdy jsi naposledy stanovala? Asi tak před 4 roky.
  14. Tancuješ někdy i bez hudby?  Jo, baví mě tancovat, ale s hudbou je to lepší :D
  15. Koušeš tužky? Ne, je si je strkám do pusy, ale nekoušu :D
  16. S kolika lidmi jsi strávila tento týden? Tak mamka, taťka, brácha, sestřenka, babičky, spolužačky, sestřičky na praxi, pacienti....moc lidí :D
  17. Jak velkou máš postel? Mám takovou tu klasickou postel pro dva 200x180.
  18. Jaká je tvá písnička týdne? Sara Ramirez - The story (písnička celého roku :D)
  19. Vadí ti, když kluci nosí růžovou? Jak na kom.
  20. Díváš se na kreslené filmy? Jo, miluji Lvího krále :)
  21. Jaký je tvůj nejoblíbenější film? Není jen jeden, mrkněte sem!!
  22. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? Nikam bych ho nezahrabala, ale utratila bych ho :D
  23. Co piješ k večeři? Vodu, čaj nebo kakao :)
  24. Do čeho si namáčíš kuřecí nugety? Nugety nejím.
  25. Tvoje oblíbené jídlo? Mám ráda svíčkovou na všechny způsoby :D
  26. Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí? Sluce seno..., nebo na sitcom Comeback :D
  27. Koho jsi naposledy políbila? Našeho psa, ten si tu pusu aspoň zaslouží :D
  28. Byla jsi skautka? Ne...
  29. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu? Ne.
  30. Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír? V červenci na táboře, píšeme si dopisy na rozloučenou :)
  31. Umíš u auta vyměnit olej? Neumím.
  32. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu? Ne.
  33. Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty? Ne.
  34. Jaký je tvůj oblíbený sendvič? Klasika, sýr, kečup, šunka.
  35. Co je nejlepší jídlo k snídani? Miluji buchty k snídani nebo si dělám toust s nutelou :)
  36. Kdy běžně chodíš spát? Jelikož vstávám asi v půl5 na praxi tak nejdéle ve 23:00 :).
  37. Jsi líná? Ano :D
  38. Za co ses jako dítě převlékala na karneval? Za princeznu nebo za Karkulku :)
  39. Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? Tak prý opice :D
  40. Kolik jazyků umíš? Česky, německy..jazyky mě nebaví, mám radši matiku :)
  41. Odebíráš nějaké časopisy? Ne.
  42. Máš radši lego nebo pexeso? Lego.
  43. Jsi tvrdohlavá? Ano.
  44. Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková? Obě mají skvělý hlas, ale Zimní královna od Lucky je skvělá :)
  45. Dívala ses někdy na mýdlovou operu? Ne.
  46. Máš strach z výšek? Ne, miluji výšky.
  47. Zpíváš si v autě? Ne.
  48. Zpíváš si ve sprše? Ano.
  49. Tancuješ v autě? Jak? :-D
  50. Už jsi někdy použila střelnou zbraň? Ne ale hrozně bych chtěla střílet na terč.
  51. Kdy sis naposledy nechala dělat portrét od fotografa? Asi na občanku :D
  52. Zdají se ti muzikály kýčovité? Nevím nebaví mě, jen Chikago je skvělý filmový muzikál :)
  53. Jsou pro tebe Vánoce stres? Ne, ale pro mamku jo :D.
  54. Už jsi někdy jedla pirožky? Asi ne.
  55. Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč? Jahodový nebo švestkový :)
  56. Čím jsi chtěla být jako dítě? Zvěrolékařkou.
  57. Věříš na duchy? Ano.
  58. Už jsi někdy měla pocit deja vu? Hodně často..
  59. Bereš denně vitamíny? Neberu.
  60. Nosíš pantofle nebo bačkory? Pantofle.
  61. Nosíš župan? Ano.
  62. V čem spíš? Tričko AC/DC :D
  63. První koncert? Hárlej.
  64. Tesco, Kaufland nebo Billa? To je mi jedno.
  65. Nike nebo Adidas? Jak kdy, měla jsem boty od obou značek :)
  66. Brambůrky nebo křupky? Podle chuti, ale častěji brambůrky.
  67. Buráky nebo slunečnicová semínka? Ani jedno moc nejím.
  68. Už jsi něco slyšela o skupině Tres bien? Ne.
  69. Brala jsi někdy hodiny tance? Ne tancovala jsem jen Aerobic :D
  70. Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner? Takové, které ho bude bavit, aby uživilo rodinu, ale zároveň aby nemusel být v práci pořád :)
  71. Umíš srolovat jazyk? Ne :D
  72. Už jsi někdy vyhrála v soutěži slabikování? Ne, nikdy jsem v tom nesoutěžila.
  73. Už jsi někdy plakala radostí? Ano, zrovna včera u filmu Nikdy to nevzdávej, jak se zase ta rodina celá na konci sešla, to mě opravdu dojalo.
  74. Máš nějaké gramofonové desky? Nemám.
  75. Máš gramofon? Nemám.
  76. Zapaluješ pravidelně kadidlo? Ne :D
  77. Už jsi někdy byla zamilovaná? Ano a pořád jsem, bohužel nešťastně..
  78. Čí koncert bys ráda viděla? AC/DC, Nightwish, Evenescence..to musí být atmosféra..
  79. Na jakém koncertě jsi byla naposledy? Škwor
  80. Studený nebo horký čaj? Jak kdy, v létě studený, v zimě teplý.
  81. Čaj nebo káva? Čaj.
  82. Gumoví medvídci nebo čokoláda? Čokoláda :)
  83. Umíš dobře plavat? Plavat umím normálně :D.
  84. Umíš zadržet dech bez ucpání nosu? Ano, ale nemám to ráda :)
  85. Jsi trpělivá? Jak v čem.
  86. Diskžokej nebo skupina na svatbě? To se uvidí.
  87. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži? Nedávno jsem vyhrála řasenku a CC krém od Gabrielly Salvete :)
  88. Už jsi někdy byla na plastické operaci? Ne.
  89. Máš raději černé nebo zelené olivy? Žádné, nesnáším je :D
  90. Umíš plést, nebo háčkovat? Umím, ale nejde mi to :D
  91. Ideální místo pro krb? Obývák.
  92. Chceš se vdát? Ano.
  93. Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho? Nejsem.
  94. Do koho jsi byla na střední škole zamilovaná? Do více kluků, ale spíš se mi líbili než abych je milovala :)
  95. Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem? Ne..
  96. Máš děti? Nemám.
  97. Chceš děti? Ano.
  98. Tvoje oblíbená barva? Fialová a zelená.
  99. Chybí ti právě někdo? Ano a moc!
  100. Něco, co se ti přihodilo ve škole? Na střední jsme s kamarádkou pili pivo na záchodě  :D

Doufám, že se Vám tento tag líbil
 a 
pokud máte stejný dejte mi odkaz do komentářů, ráda si počtu :)





4 komentáře:

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)