sobota 25. ledna 2014

Lakováníčko >>Rimmel>>GS>>Essence

Ahojky :-)

Mám tu pro Vás pár foteček z dnešního i předchozích lakování :-)
Poslední dobou si na nehtech dost ujíždím a hrozně mě to baví, když mám čas tak lakuju i každý den :-D...dokud můžu, za pár dní mi začne praxe v nemocnici a to bude na asi 8 týdnů s lakováním konec až na víkendy :-/





Jelikož jsem si koupila od Essence takové ozdobné proužky, hrozně jsem s nimi chtěla něco zkusit a toto je výsledek :)
Rimmel 60 seconds 260 funtime fuschia
Essence Top Coat
GS STARS Enamel sugarbabe 10
+
lepící páska :-D








Další laky od GS určitě nemusím představovat :)
STARS Enamel blu imperiale 14
STARS Enamel sugarbabe 10
STARS Enamel mistero grey 04










 A poslední je lakování s GS, Rimmelem a mým oblíbeným top coatem od Essence a tím udělátkem na tečky :-D
Rimmel 60 seconds 619 pulsating
Rimmel 60 seconds 850 aye, aye, sailor
Rimmel I love lasting finish 406 cute as a kitten hell
GS Enamel 148
Essence better than gel nails (top coat)











 U posledního lakování jsem se trošku vyblbla :-D
Jak se Vám líbí?
:-)



2 komentáře:

  1. Škoda, že se ti ty puntíky rozmázly pod top coatem :( Jinak to všechno vypadá dobře!
    Zvu tě na giveaway o tangle teezer / knihu, laky a náramky na mém blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to dost naštvalo a to jsem to tak opatrně přelakovávala :(
      Jinak děkuji za pozvání, už se účastním :)

      Vymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)