středa 1. ledna 2014

>>>Konec roku 2013

Ahoj milé dámy :-)

Rozhodla jsem se udělat jen jeden článek, který se bude týkat jak Vánoc tak trošku i Silvestra :-), protože už určitě máte všech těch článků o této tématice plné zuby, tak jsem nechtěla dělat každý zvlášť :-D


Naše Vánoce probíhaly tak, jako asi v mnoha jiných rodinách, nic neobvyklého :-)
Ráno vstaneme až se probudíme, žádné nucené vstávání na budík :-D. Koukáme na pohádky a válíme se...klasika :-). Já s mamkou držíme pust, ale ne celkový jen nejíme žádné maso, salámy a podobně...brácha s tátou si na to nepotrpí, takže ty jedí normálně vše :-)
K obědu máme každoročně bramboračku. Večeříme v 18:00 obaleného kapra se salátem a nebo chlebem.
Jediné vánoční zvyky, které dodržujeme je, že na Štědrovečerní večeři  prostíráme pro jednoho navíc...pro pocestného (letos jsme na to bohužel nějak zapomněli :-/ :-D) a pak že od Štědrovečerní večeře nesmí nikdo odejít než všichni nedojedí :-)
Po večeři samozřejmě jdeme ke stromečku rozbalovat dárky a udělat pár fotek a pak opět televize :-)

Tak takhle to u nás vypadalo, brácha se nechtěl fotit :-D





A teď co jsem dostala :-)

2 svetříky
Tričko
Tílko
Botky na klínku (do těch jsem se zbláznila :-D)
Kalendář se zvířátky :-D
Dermacol micelární voda
Kompaktní pudr od Essence
2 laky na nehty STARS od GS 
Set na úpravu obočí od Essence
Sprchový gel Fa Nutriskin white peach





Pak ještě..

Pyžámko :-D
Pantoflíčky 
Deštník od s.Oliveru...ten mě udělal velkouuu radost :-)









Omlouvám se za ty fleky, nějaká špína na objektivu :-D






Silvestr :-)

Jak jsem slavila Silvestra já....
Tak u nás na vesnici byla zábava, takže jsme tam s kamarádkami byly, začátek byl okolo 20 hodiny a měli jsme rezervovaný stůl :-)
Samozřejmě jsme měli všechny z domu nadělané jednohubky a chlebíčky a slaný šneky a šampáňo, takže to bylo ve velkým stylu :-D....bez jídla to neni ono...viz foto :-D



Můj outfit na Silvestra :-D



Ty nejskvělejší :-)



Půůůůlnooooc!!!!! :-)




Zábava byla do 4 ráno, ale bylo to teda super, i když já teda moc nepiju alkohol, takže jsem celý večer pila pomerančový džus nebo vodu, dala jsem si jen půlnoční přípitek :-)

Budu ráda, když se pochlubíte do komentářů, co jste dostali nebo jak jste slavili Vánoce a Silvestra :-)



2 komentáře:

  1. Krásny článok :) všetko spísané pekne pokope. Tie botičky su chutné

    Pozývam ťa na môj blog a aj na práve prebiehajúcu giveaway dawnielicious.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jojo z botiček mám největší radost :-) Děkuju za pozvaní určitě se mrknu :-)

      Vymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)