pátek 3. ledna 2014

10 věcí pod 100 Kč

Ahojky :-)

Mám tu pro Vás článek deseti věcí pod 100 Kč, který mi přirostli nějakým způsobem k srdíčku, jedná se o věci jak z dekorativky, tak z pečující kosmetiky :-)


Řeknu Vám, že bylo moc těžké vybrat věci, které pro mě jsou dobré, ale zároveň stojí pod stovku, ale nakonec jsem to dala dohromady :-)

Budu je řadit od jedničky do desítky podle toho, jak moc jsou pro mě oblíbené :-)



1. a 2.
Jsou na jednom řádku, protože pro mě jsou jednoznačně oba stejně dobré a potřebné a jedná se o Šampón a kondicionér Dove Intense Repair pro poškozené vlasy, tuto dvojku používám už hezkých pár let a ať jsem vyzkoušela jakýkoliv jiný šampón nebo kondicionér, vždy jsem se k nim vrátila.
Po tomto šampónu a kondicionéru mám krásně hebké vlasy, krásně se rozčesávají a voní a po dlouhodobém používání mám o 100% zdravější vlasy a téměř žádné roztřepené konečky. Vlasy se nemastí, myji si je jednou za 3-4 dny.
Cena obou věcí cca 68,-




3.
Další je sprchový gel Nivea Pearl and beauty. To je další věc, kterou používám už hodně dlouho a jsem s ní na 100% spokojená.
Miluju jeho vůni a mám po něm krásnou hebkou pokožku.
Cena cca 60,-




4.
Laky na nehty Gabriella Salvete STARS Enamel a ty se mi líbí úplně všechny, jsem z nich unesená :-)
Zatím mám 3 odstíny.
Cena cca 89,-




5.
Essence set na úpravu obočí, koupila jsem si ho nedávno a jsem s ním moc spokojená. Před tím jsem si kromě trhání obočí nijak neupravovala, ale teď už bez tohoto setu nedám ani ránu :-)
Cena cca 65,-



6.
Dermacol micelární voda pro mladou pleť. Já mám dost problematickou pleť v oblasti T-zóny a od té doby, co ji používám, se mi opravdu hodně zlepšila pleť, velká spokojenost!
Cena  99,-


7.
Krém na ruce Cien SOS. Jelikož v nemocnici si pořád myji a dezinfikuji ruce, mám je dost často suché a zničené. Tento krém je opravdu velice masný a hutný, taková tuhá vazelína, ale ty ruce opravdu pořádně promastí a hydratuje, opravdu taková první pomoc pro ruce :-)
Cena cca 30,-



8.
Laky na nehty Essence Special Effect. Tyto laky jsou fakt super, mám je moc ráda. Na mém blogu můžete najít mnoho nail artů s těmito laky.
Cena cca 65,-



9.
Sprchový gel od Fa NutriSkin White Peach. Tento sprcháč jsem našla pod stromečkem a jsem s ním docela spokojená, nevyrovná se teda mému oblíbenci od Nivea, ale jeho vůně je neodolatelná :-)
Cena cca 35,-



10.
Transparentní pudr Essence All about matt.  Další věcička, kterou jsem našla pod stromečkem, hrozně jsem chtěla vyzkoušet nějaký transparentní pudr. Opět spokojenost, pro mě moc dobrá věcička, protože mám dost problém s odstíny pudrů, většina je na mě moc tmavá.
Cena cca 70,-




Používáte nějakou věc z mé desítky?
Pokud máte na svém blogu také podobný článek, určitě mi dejte odkaz do komentářů, moc mě to zajímá :-)






12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju moc, moc to pro mě znamená :-) určitě vás ráda podpořím :-)

      Vymazat
    2. Ďakujeme veľmi pekne :)

      Vymazat
  2. Ahojky, můžu se zeptat, jestli krém Cien na ruce zanechává takový ten mastný film? :-) Mám totiž taky pořád zničené ruce, používala jsem dlouho mast s konopím, jenomže si na to moje ručičky nějak zvykly a už to nedělá to, co má, tak hledám náhradu a zatím ji ne a ne najít :-( Díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, no trošku je na rukách cítit, záleží kolik si ho dáš, on má takovou hodně zvláštní konzistenci, je to taková fakt vazelína a nic moc nevoní, ale mě na ty ruce fakt pomáhá, nejlepší je si ho dát na noc, třeba s takovými těmi rukavičkami, ale docela rychle se vstřebá :-)

      Vymazat
  3. sprchový gél Nivea milujem aj ja, fakt pekná vôňa a pokožka je tak hebká! inak nepoužívam nič viac z tvojho zoznamu, ale chcela by som vyskúšať Dermacol vodu, kedže mám taktiež problematickú pleť(aj akné) a už dlhšie sa chystám kúpiť transparentný púder,tak tento od essence si píšem na zoznam :)
    beautybyevka.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ta micelárka od Dermacolu mě opravdu moc vyhovuje a ten pudr taky neni špatný :-)

      Vymazat
  4. Super vecicčky !:) Ja osobne zbožňujem tú micelárku od Dermacolu, tak nááááádherne vonia
    dawnielicious.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, jsem ráda, že jsem já našla, je super :-)

      Vymazat
  5. Lak od GS z kolekcie stars mám aj ja a za tú cenu sú vynikajúce :) Kika

    OdpovědětVymazat
  6. mám tie essence tiene na obočie a je to skvelá vec. Určite lepšia než ceruzka.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  7. Tá odličovacia voda Dermacol je vynikajúca, minula som už nespočetne veľa balení, fakt to už ani neviem spočítať, je jemná, neštípe ma po nej plet a odlíči všetko. V lete sa po nej určite pozriem opäť, v zime potrebujem skôr mlieka ako vody, ale aj tak je skvelá.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :) Komentáře se objevují po schválení :)